19 Nisan 2009 Pazar

Yiyecek beniiiii:)))

Bahar geldi ya...attım kendimi bahçeye.Amanıın Metal üstüme öyle bir atladı ki...beni yiyecek sandım:)))Zavallı hayvancağız,kış boyunca mamadan,mamaya görüyordu beni,özlemiş:)))Oğlum da bu manzarayı yakalamış,sağolsun.Yerlere yatıp-yuvarlandık Metal'le...kene mene umurumda değil valla:)))Oooohh be,kendime geldim dostlar...hayvan sevgisi gibi yok...bir lokma ekmek ve sevgiden başka bir şey istemiyor ki zavallım.Aç gözlü değil,hırslı,kıskanç değil,dedikodu yapmaz,hasetlik etmez,ayak kaydırmaz...o'nu çok seviyorum.

3 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Ne kadar doğru demişsin güzel ablam benim ya biz insanlarda böyle olsak keşke. Bu arada sarışeker amanın kim gelmiş ablaların en tatlısı nasıl da özlemişim seni ya ben :) Ne tatlısın benim canım, bende diyorum ki idolümsün senin gibi olucam koca kız olunca hehe. Gel valla artık özledim gidelim çarşı pazar. Muck

bücürükveben dedi ki...

İlknurcum merhaba nasılsın canım? Metal nasıl? Benim Prenses'im 2009'da melek oldu, şimdi apt. bahçesinde bir gül ağacı, yerine sokakta buldum minik bebek Bücürük geldi kocaman oldu ablası:)4 yaşında...seni izlemeye alacağım bu blogu izle kısmını göremedim arıyorum halen..:)
öptüm canım

bücürükveben dedi ki...

Sarı şekerim seni takibe aldım...seni ve metal'i öperim. Sevgilerimi bıraktım beybisi:))