6 Ağustos 2008 Çarşamba




Sevgili,canım,biricik küçük oğlum Volkan...hem mutfakta bana yardım ediyor,hem de yemek yapmayı(köfte)öğreniyor:)))Malum,kendine ev tuttu,işine yakın olmak için.Ben tarif ettim o yaptı.Çokta lezzetli olmuştu:)))Hayırlı oğlum benim.Hastanede bana kan lazım olduğunda,çalıştığı iş yerindeki herkesi tutup kolundan getir mişti.Ordu geldi sanmıştım.Sağolsun.

Arkadaşlar,ben Cuma günü yine Şarköy'e kaçıyorum.Artık 1 hafta mı olur,2 hafta mı bilmiyorum.Dönünce bol bol görüşürüz canlarım.Şimdilik hoşçakalın.
SEVGİLERİMLE.

2 yorum:

bast - ANNEKEDİ dedi ki...

Offff yaaa yinemi özleyeceğiz :(
Volkaaan banada köfte ayır o güzel ellerinle kimbilir ne lezzetli olmuştur? Hepinize sevgiler...

hazalca dedi ki...

yaaa yinemi hasret?bilmem artık,bu hasretleri nasıl telafi edecen:))volkanın köftelerinden yollarsan olur belki.....selamlar